تعطیلات نوروز

با عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی به اطلاع مشتریان گرامی میرسانیم دفاتر صرافی توریست در ایران، مالزی و استرالیا از تاریخ ۲۶ اسفند (۱۶ March ) لغایت۷ فروردین (۲۶ March ) تعطیل میباشد .

نوروزتان پیروز
هر روزتان نوروز

پیش بینی بانک جهانی از کاهش قیمت طلا در سال ۲۰۱۵

طلا نیوز : بانک جهانی در تازه ترین گزارش خود پیش بینی کرد که قیمت طلا در سال ۲۰۱۵ میلادی با کاهش نسبی روبرو خواهد شد.
به گزارش طلا نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی کیتکو نیوز، بانک جهانی پیش بینی کرده است که میانگین قیمت کل فلزات گرانبها امسال با کاهش ۵٫۳ درصدی روبرو خواهد شد. میانگین قیمت فلزات گرانبها طی سال گذشته نیز با افت ۶٫۶ درصدی روبرو شده بود.
 
بر اساس این گزارش کاهش تقاضای سرمایه گذاری در بازارهای جهانی و افت تقاضای فیزیکی در بازارهای هند و چین عامل اصلی افت احتمالی قیمت طلا در سال ۲۰۱۵ میلادی اعلام شده است.
 
بانک جهانی افزود: سیاست های محرک پولی بانک مرکزی اروپا ممکن است موجب افزایش موقت قیمت فلزات گرانبها شود ولی تا پایان سال ۲۰۱۵ میلادی میانگین قیمت این فلزات با کاهش روبرو خواهد شد.
 
بانک جهانی پیش بینی کرد که کاهش رشد اقتصادی چین می تواند تاثیر منفی زیادی بر تقاضای فیزیکی طلا در این کشور داشته باشد.
 
بانک جهانی اعلام کرد: میانگین قیمت هر اونس طلا امسال به ۱۲۴۰ دلار خواهد رسید و در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز این رقم با کاهش بیشتر به ۱۲۲۵ دلار در هر اونس می رسد. قیمت هر اونس نقره نیز امسال به طور میانگین به ۱۸ دلار خواهد رسید و این رقم در سال ۲۰۱۶ میلادی نیز به ۱۸٫۰۳ دلار خواهد رسید.